G'day

G'day!!

Ar fortfanade kvar i Byron, sa latt att fastna har! har vart har i over en vecka nu, tank nar man aker pa en veckas semester till grekland eller natt? da hade den vart over under tiden jag var har? sick. Men pa sondag aker jag vidare upp till Surfers paradise, det ska tydligen vara en lite mer stor-stad. Egentligen skulle jag kunna stanna har annu langre,  som mina rummisar ska, men vill bara komma vidareeeee o se saker. jag ar lite orlig for att jag harfor mycket tid for ostkusten, vill inte fastna uppe i carins i tva vekcor. men de loser sig, far slappa lite exkta lange har och dar!!

nu ska jag ligga vid poolen ett tag o keka lite annanas. "trakigt"

kram pa er isbjornar


Kommentarer
Postat av: Pappa

Heja Ellen!

"keka vid poolen" okay!

Tror kanske tiden kommer att gå fortare och fortare under resan? Att kunna stanna där det gosigt är ju inte fel.



Här är allt sig likt gäller även vädret...exakt samma som när du åkte?



Du har ett mail från mig!



Kram/Pappa

2011-02-28 @ 14:53:55
Postat av: Andreas

Hey ellen trodde aldrig jag skulle känna att jag saknar dig men det gör jag lite när jag tittar på dinabilder. Orkar inte läsa texten men tycker att det är bra att du åker runt! Det ser jävligt kul ut. Take care! Östisch

2011-03-12 @ 05:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0