Chill på Langkawi Malaysia

Hej Sverige!

Nu har jag och mor min pa en o som heter Langkawi i malaysia. Under bar liten/stor o som ligger nara gransen till Thailand. Vi kom hit igar och har egentligen inte gjort sa mycket sen dess, bara chillar och solat o badat och atit god mat. och juste jet ski oxa, det kom fram en kille fran persien eller natt sat o fraga om han fick bjuda pa jet ski, och det tackar man ju inte nej till hehe; Det gick skitsnabbt och va askul. Imorgon ska vi forsoka ta oss upp till bergen och kolla pa nan fet bro.

Det ar foresten sjukt billigt har, och eftersom jag kommer fran Australien ar allt annu billigare. Thaimaten kostar typ en 20a och boendet kostar typ 160 kr rummet. Shoppingen ska vi inte tala om, jag tror jag blir galen. som tur ar har jag o mamma kopt en resvaska som jag kan skicka hem saker i :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: east

Då vet du vart vi ska i vinter då ;D

2011-04-04 @ 13:43:35
URL: http://everybodydance.blogg.se/
Postat av: Pappa

Fan! Nu börjar jag bli lite trött på den här bloggen!



"Då gled vi in på ett sjuuuukt lyxhotel och drack drinkar, badade, bara chilla och sola och badade igen, äter god mat, för en semla och badade igen, äter god mat, för en 20a och lite jet ski och shopping......bla bla!"



På tisdag är det Natt-KM på Järlagården och jag tro att det kan bli plus grader?

Avunsjuka kramisar från Farsan!

2011-04-04 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0