highwayman

Live från arlanda, spännande vaaaaaaaa??

Mycket blandade känslor i kroppen nu, typ glad, ledsen, nyfiken, spänd, trött, rädd.... men ändå alright! Efter att ha panik-packat hela dan och druckit 34 koppar te med Jennifer och Lovisa åkte jag in till stan och åt på Kopahngang med mamma och Emil, feeeett gott med thai-käk, ser framemot the real-shit-thai-food i april, mmmm! Efter ett ganska så jobbigt hej då med mor och bror och efter att jag stått och övertalat dem att allt kommer gå bra och jag ska vara så försiktig så, så går jag ut på parkeringen och blir nästan överbackad av en bil, bra ellen hahah! nej men som farsan säger "inte på fel plats, vid fel tillfälle", ska försöka gå efter det från och med nu...

Arlanda är typ inte det roligaste stället som finns, köpte iaf ett par solglajjer och två ramlösa till priset av en, den ni! nu sitter jag mest och kollar på klockan så att jag inte missar flyget, skulle ju vara lagom jobbigt läge..

Det är så många härliga människor där hemma som jag kommer sakna, ni vet vilka ni är. men tiden kommer gå fort (iaf för mig mohahaha) och jag ska försöka höra av mig så gott det går och blogga mycket. Lägg gärna till mig på Skype oxå om ni vill snacka lite..!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0