morron

Heey folket, kul att sa manga laser och kommenterar!! Det varmer nastan lika mycket som solen har! Igar blev annu en lugnt kvall, te drickning och snack med folk, kollade aven pa fil, Superbad, hahah varldens roligaste film. Idag vaknade jag och alla i mitt rum var borta (skummt?) aja sen gick jag ner o fixa tva mer natter pa Wake up, inte jattebilligt men soft stalle. Idag ska jag och Jemma och nagra till dra oss ner till standen, ska bli saaa skont!

Jag har aven borjat planera att ta mig upat langs kusten, planerar att dra pa tisdag men OZ-experience, bussar med backpackers som aker langs kusten!

Horde jag snokaos hemma?? "trakigt"

LOVE

Kommentarer
Postat av: elin

You suck, som man säger på svenska. Vi råkar gilla snön och blåsten och minusgraderna här hemma, och jag vet att du saknar det du med!

2011-02-11 @ 16:22:09
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Pappa

OZ-experience´? Har du blivet Alice i underlandet på två dagar? Det vore ju ganska bra/Pappa.

2011-02-11 @ 19:48:10
Postat av: Broder

3 timmar till jobbet,

bil, lifta kaffe på en stillastående buss, taxi, vars barn vi körde förbi som sedan ringde och grinade så jag gick av och promenerade i 20min i snöstorm. FUCKIG shit

2011-02-11 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0