sunday

Cheers mates!

Inge regn idag men mulet, blaa. Men de kanns ratt lugnt, kommer nog fa en del sol anda hoppas jag. Gissa vad jag har gjort tva dagar nu? Orienterat, haha. Och nej jag har inte letat upp nan OL-klubb som vissta tyckte :) jag tog en karta och sprang runt lite i staden, javligt bra satt att uppleva stader pa. Igar morse var jag mest lost, men imorse sa hittade jag battre. Spang ner i Hyde Park, och ner i botaniska tradgarden, de va riiiiiktigt najs. Tankte pa er dar hemma, skulle skicka hem lite barmark pa posten om jag kunde!

Pa tisdag morgon drar jag harifran langs kusten, valdigt taggad! ska boka biljetten idag, tjejerna ska aka en annan buss. men jag aker samma som Jemma och Peige (en skon tjej fran Canada som bor i mitt rum) hon verkar vara ett traningsfreak sa hoppas pa springsallskap nan gang.

Det kanns som jag har vart har langre an vad jag har, har bara vart har i nagra dar men kanns anda lange sen jag stod pa arlanda och skulle aka ivag. Jag tror att tiden kommer ga annu fortare nu nar jag kommer igang upat landet.

langtar saaajk mycket till nar Lovisa kommer till Thai oxa, ska blir riktigt najs :D

det har ar mitt australienska nummer btw: +61410380377 (kommer nog anvanda bada men mest det nya)
kramkram!!


Kommentarer
Postat av: emilie holmqvist

du verkar ha det sjukt bra.. ! och jag vill vara dääär med dig!



ett tips bara, jag använde mitt varnliga nummer... gör inte det, det kostar sjukt mycket..visserligen ringde jag ganska mycket.. men det är dyrt, beroende på vart du är.. men om du har 3 ringer du för 69 öre i alla stora städer.. men ring annars inte, mina räkningar gick på typ 4500 kr.. :)



PUSS

2011-02-13 @ 18:17:52
Postat av: Lovisa

LIKEY LIKEY

2011-02-17 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0