historiskt ögonblick

"Heeeeeeeej Bloooooooggen"

Detta mina 30 000 läsare är ett historiskt ögonblick ska ni veta, ellen langar sitt först inlägg i livet 20 år gammal, bortsett från några sköna gästinlägg på lite lösa bloggar runt om i världen. Har ALLTID rådissat hela bloggvärlden och gjort kaoz med en del bloggar men nu ere min tur att bli en av er.

Denna så kallade blogg skaffade jag främst för att jag ska ut på äventyr snart, så alla nära o kära kan hålla koll på mig, men vem vet kanske blir mitt nya yrke. Alla bloggnamn jag ville ha var upptagna oxå men ellen tuva fick duga bra, orkade inte heller heta typ ellensadventureinaussieandasia2011woho.blogg.se.

Vad tycker ni om min tuttinutti design då? njee, ska låta någon av mina bloggproffs till vänner styra upp den.

(skulle vart en bild här men det var lättare sagt än gjort....)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0