På måndag gör jag ingenting..


(..på tisdag ser jag mig omkring..)

hey folkss!

Sitter o diggar thai-listan som jag totalt dödat senaste veckan. Och en annan låt (At Home) som Jonas tipsa mig om som går på repeat här i "lådan". Detta är min sista jobbvecka, förutom nästa måndag som är min sista dag på skolan! känns lite sjukt att när jag tog studenten frågade folk mig: "vad ska du göra nu då?" blab labla. Jag visste inte, men jag sa att jag ALDRIG skulle gå i morsans fotspår o bli lärare. Ursäkta men jag hatade barn i alla färger och former.. sen började jag jobba i cafeterian på min gamla skola o sen på något sätt började jag jobba med barn. Nu har jag, i ett och ett halvt år, gått till jobbet och umgåtts med barn 24/7. Men jäklar vad nice det vart ändå, kunde aldrig tänka mig. Barn är ändå sjukt bra små människor (oftast)...

Ikväll ska jag och Klara ta oss till världens ände Solna och gå på Nike-möte och få våra kläder :D wie. Vi ska nämligen jobba på Nike i helgen, ska bli najs...

nää ska ta och äta upp brorsans cheeseballzzz som han lämnade här igår, fail hahah....



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0