1770

Heej !

aah det ar sa mycket som hander sa jag ger er bara gobitarna:

.. Anna och Amanda.. vilka tjejer. Det ar svart att forklara for er dar hemma hur nara man kan komma folk har nere, men fy fan vad kul jag haft med dem. de ar dem och craig och james som verkligen fastnat i mitt hjarta :)

.. min kamera funakr igen, woohooo! nu har jag tva..

..fraser island var svinkul, kan sammanfattas med nagra enka ord: regn, skatt, vacker som fan, ingen mat, dingos, pumpa musik i bilen...

... mamsen kommer till Singapore och moter mig, ska blir sa mysigt! skont me lite rehab hehe nee skoja bara! nej men ser fram emot det jatte mycket!

.. ar i 1770 for tillfallet, har inte sett sa mycket an men verkar fint, bara har over natten dock, kanns skumt att vara "sjalv" igen..







Kram pa er!


Kommentarer
Postat av: East

ELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad härligt du har det! Fett avis. Men jag och mina new boobis har det också bra. Fast det kunde ju varit bättre väder om man säger så. Fast solen tittar fram vissa dagar och då får man fetaste vårkänslorna :)

På måndag kuttar jag av allt hår och blir rödhårig, fett nervös. Var inte ens i närheten av såhär nervös innan operationen liksom haha. När lönen komemr ska jag gå och köpa mig en schysst laptop. Pengar kommer pengar går. Allt kommer va nytt hos mig när du kommer hem. Du kommer inte känna igen mig haha. På tisdag är jag tillbaka på jobbet, längtar. Det är bajstråkigt att inte jobba. Eller aa om man reser runt hela jordklotet som dig så funkar det ju, men att va hemma och dö. Naaaaej då sliter man hellre och tjänar cash. Cash is King! Shit vad jag flabbar. Som att du bryr dig liksom????

Haha men åååååååååh jag saknar dig så mkt vill prata deep shit med dig vill flumma med dig vill mysa med dig och dricka tea och pussa på dig. Det är så långt kvar tills du kommer hem :(



Men du, mina sköna. Ha det så jävla bra och köp ngt nice till mig ;) hehehehehe PUSS LOVE YOU (jag kollar på tatueringen varje dag och tänker på dig, DU är bäst)

2011-03-17 @ 11:32:07
URL: http://everybodydance.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ellen my diamond in the rough! du ser ut att ha det härligt och må bra, fan vad kul med lite nya soulmates! i know the feeling, man blir grymt nära när man delar ett äventyr hemifrån. hör av dig så fort du vet om allt med thailand, vill så gärna boka lite hemifrån, FRÄMST KOh phangan (som blir fullare än fullast tydligen???)!! och även i bangkok kommer det troligen vara skönt för mig att veta var jag ska ta vägen. men efter de så kan vi ta det som det kommer och åka dit vinden flyger eller myggor kommer ifrån. saknar saknar dig men ses snart snyggo, PUSSLOVE

2011-03-17 @ 11:57:04
Postat av: malin

Hej snyggingen min!

Vad roligt att se dig sa glad, det ar du mer an varld :) fortsatt lev livet; fortsatt o gor kig avundsjuk med alla nya platser du basokt och fortsatt ta hand om dig. Min tid har borjar sjunga pa sista versen, atervander hem 3e april!

Puss finaste!

2011-03-17 @ 16:57:56
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: Linnea

YEEEES Jag visste att du skulle ha det fett på Fraiser!!! :-) fan va kul att höra och att Lena kommer till Singa! sweet. Åh du MÅSTE åka scoteroo i 1770! så jäkla kul, man är typ 50 pers som åker mini motorcyklar på landsvägarna. Skönt att höra att du har det bra, är det withsundays som väntar nu? Dina polare verkar sköna!! Kör hårt nu sista veckan i Oz :-) veckans höjdpunkt för min del är att jag får nycklarna till lägenheten den 1 april!! sjukt skönt Puss love

2011-03-19 @ 20:58:50
Postat av: Petter

Härligt Ellen, fy fasen vad härligt det ser ut!

Schysst brandmansreklam också, nu är denna blogg no. 1!

Och tack för gratulationerna!!

2011-03-24 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0