sweet life

heeej folket!!
Nu ar jag ar i surfers paradise, nastan bara hort daliga saker om detta stallet men jag diggar det! det ar typ som ett litet Miami, skyskrapor och hoghus och stranden precis nedanfor! jag tog just en liten springtur pa stranden, den var saaa lang, sprang nog lite for langt for jag glomde att jag skulle tillbaka oxa hehe.. Ikvall ar dett BBQ pa hostlet som galler, as taggad :) har haft sa manga bra dagar nu, kanns som jag verkligen borjar fatta att jag ar har och verkligen borjar njuta. vet att nar jag ska aka harifran (fran oz) om en manad kommer jag ha angest, men som tur ar sa fortsatter aventyret efter det!!
Det ar latt att fastna pa stallen oxa, man bara bokar flera och flera natter. Som i Byron tillexempel, skulle val egentligen stannat 4 natter, men de blev typ 10 istallet. Mycket for att man traffar sa trevligt folk overallt, de vanligaste "folkslaget" ar kanadensare, de ar ooooverallt. Sen ar det ratt mycket tyskar och britter. Traffat lite svenskar oxa, men mest tjejer. De jag ar med nu ar fran canada och england och tyskland. Folk som fragar vart jag ar fran tror att jag ar antingen tysk, rysk eller polsk. TACK! dreamteam landerna. haha..
jag alskar er fa som haller er fast och laser bloggen, vet att den ar nagot spartansk (?) och bildfattig, men hall ut!!
men sist men inte minst.............
GRATTIS KLARA!!!!!!!!!!! alskade vannen fyller 20 barre idag!! stor flicka som kommer gora systembolaget en och en annan tjanst hehehe. Hon har kannt mig laaange och star mig varmt om hjartat sa om ni dar hemma traffar henne sa ge henne en FET kram och en small pa aset!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter nice. Här har vi minus HELA TIDEN. Ge upp vintern liksom!

Om du vill så och kan så kan du få melja ditt kontonummer till mig så kan du få pengarna från när vi fotade. ([email protected])

HA DET GÖTT!

2011-03-02 @ 10:06:22
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Klara

TACK älskling!! Blev så himla paff när du ringde idag (och jätteglad också förstås!)! :) Jag saknar dig way too much och en skype är definitivt spikat inom snar framtid! PUSSSS

2011-03-02 @ 22:53:12
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej! Folke här!



SurfersParadise, ett taskigt ställe med skyskrapor, strand, och höghus och du njuter! I like för nu är det du som bestämmer! Men akta dig för storstadsdjungeln, hajar och surfbögar!



Ångest ett starkt ord som brukar missbrukas men det känns som din har blivit lite av en ”lightangst”.



4dagar i paradiset som blir 10dagar Oj vilket problem.



Folkslag? Här hemma i vinter mörkret får du ju frågan om du har spanskt påbrå? Spartansk och bildfattig blogg? Lägg ner, bara du hör av dig emellanåt.

Jag kanske kan fixa det med en smäll på arslet på Klara men tveksam om det går hem? Men ett stort Grattis Klara!



Hälsningar/Farsan



2011-03-03 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0