PHI PHI & RAILAY BEACH

Yoo!

Phi phi island spenderade vi 5 dagar pa, det var skitkul men blev lite besviken eftersom det var helt annurlunda fran hur jag minns det. Jag var dar for 11 ar sen ch det var en helt annan o, men palmer och bungalows overallt. Nu var det sa mycket ocharmigare, och mer av en festo. Har val mycket att gora med tsunamin kan jag tanak mig. Vi var iaf 7 tjejer och vi bodde pa ett helt okej stalle med nara till allt. Forsta agen akte vi pa en snorklingtrip, det var inte lika bra snorkling som pa koh tao men sjalva trippen var roligare. Hog musik och skont folk pa baten, vi fick aven prova kanot. Sjalv rakade jag simma rakt upp i felicias och nattis kanot o slog i huvet. hahahah de blev chockade nar de trode de kort pa natt.

Jag och Lovisa har lamnat resten av brudarna och nu ar vi pa Railay Beach nara Krabi. Sjuuukt fint stalle med fina strander och hoga berg. Ratt skont att fa lite lugn och ro. Igar klattrade vi upp pa en view point sa vi kunde se ut over hela stallet. Najs

Inatt blir det 14 timmars nattbuss till Bangkok, inget vi ser framemot eftersom de tydligen gar udner bussen och rotar igenom vaskorna...

Beach time!.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Njuuut Ellen för snart kommer ni hem :D

ska du få många bamsekramar

2011-05-04 @ 16:40:11
Postat av: Ellen

Åh tack Tessan för alla fina kommentarer :) saknar dig!

2011-05-04 @ 16:58:37
Postat av: EAST

ELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SNARTTTTTTTTTTTTTT <3

2011-05-06 @ 15:19:50
URL: http://everybodydance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0