one night in bangkok

Shalom..

Igar var jag pa Singapore Zoo med tva engelska tjejer jag traffa har pa hostlet. egentligen ar jag ingen zoo-person men de va kul. Bussen tillbaka tog 300 ar, sen gick vi och at indiskt mat. saaa javla gott. naan brod <3. Idag har jag abra chillat runt pa stan, kopt lite presenter till folk. Ikvall bar det av till bangkok, ville egentligen aka imorgon eller pa tisdag men biljetten var mycket billigare ikvall sa de far bli sa. Sa kommer en dag fore Fellis och ganget, och en dag efter det kommer Lovisa :) det kanss lite nervost o komma till bangkok sjalv pa kvallen, men de ska nog ga bra. saaaa taggad pa thailand!!

jaa, dar tog orden slut..

Puss o kram
 

Kommentarer
Postat av: felicia

ses imorgo!! Ska du bo pa hotellet? Vattenkrig pa typ torsdag, horde du om det?

2011-04-10 @ 09:07:53
Postat av: East

snäll du e som köper massa presenter till mig :D

Vilket datum och vilken tid kommer du hem?

2011-04-10 @ 12:46:01
URL: http://everybodydance.blogg.se/
Postat av: Elin

Köperu med någon god mat till mig eller? Typ lite thai, gärna med kyckling!

2011-04-10 @ 15:52:32
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Ellen

aaaa elin kopper lite padthai o trycker ner de i vaskan, har lite plats. varlllllulle oxa??



hah jennifer du ska inte fa ett skit ;)

2011-04-11 @ 08:27:48
Postat av: Pappa

Det svänger katten!

Lovisa är ute och springer och hon ser mycket glad ut.

Du har lite tid på dig om.... jag skall skicka med något?

Mycket OL här och snöfritt!

KP

2011-04-11 @ 12:22:56
Postat av: Kim

Vilka äventyr du är ute på fining! :D

2011-04-13 @ 10:12:58
URL: http://kkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0