Singapore

Heey forsta riktiga bloggtorkan heheh ne skoja bara torka hela tin ! Men gillar er som laser, buu pa er andra...

Det har vart tva intensiva dagar i storstaden me morsan, hon har Kista-fart for det mesta (brorsan du vet va jag menar).

Vi har gjort jattemycket, och gatt laaaaangt, mina fotter grater. Ni som kanner mor min vet att de ar ju onodigt att ta rulltrappan nar de finns trappa, gratis motion! wie!

Igar gled vi in pa ett sjuuuukt lyxhotel och drack drinkar och badade i poolen (se bild). Byggnaden ar byggd som en bat och man har utsikt over hela staden. Spenderade nastan hela dagen dar. Idag har vi vart i china town och jag fick shoppingapstinens som vanligt...

Imorgon aska vi ut till en fin o, haller tummarna for vadret bara.



najs



Kommentarer
Postat av: kerstin

Härligt mor-dotter party!!! Njut och fånga dagen. Här i Svedalaär våren på stark frammarsch +8 grader- ja alltid nåt.

2011-04-02 @ 22:52:49
Postat av: East

Hoppas du shoppat massa till mig då ;D

2011-04-03 @ 20:26:20
URL: http://everybodydance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0