Heathrow London

God morgon pa er! Hoppas ni sovit skont, jag har haft en spannande natt hahha. Flygresan gick bra, va valdigt trott och blev ganska forvanad nar flygvardinnan sa "what have you been drinking?" haha men sa tydligen natt annat som jag glommt nu, tur de...

Redan vid gaten pa arlanda la jag marke till en ganska sa underlig liten dam, men tankte inte sa mycket mer pa henne. sen nar vi gick av planet sa borjade vi prata engelska med varandra, kanske i en kvart sen kom vi pa att vi bada pratade svenska haha, skont. Hon hette Eivor och var typ 60+ (?) och var en stort skon liten tant fran norrland, pratade som en tonaring. Vi gick och fikade och vi prata om meningen med livet och hon berattade om alla sina resor, hade vart i typ heeeeela varlden. Sen blev vi utslangda fran fiket och forsokte sova pa varldens hardaste bank, det gick sa dar. Men hon snacka hela tin sa jag kunde inte sova hahha. efter nagra sov-forsok till sa fick vi nog o gick ner till ett annat cafe o hitta en soffa, jackpot. fikade igen o sov i intervaller. Sen HAHA sen fick jag typ minst 2 timmars predikan vad hon gjorde i london. hall i er nu: Hon hade fatt nog. Hon hade fatt nog pa alla de har javla ailiens som jagade henne och som jagat henne i flera ar nu, flum haha. Sa hon sokte efter en man som hade foredrag om de har (ludna) ailiens. De kastar tydligen sma mikroskopiska fron och skit pa henne och forstor hennes saker, lagenheter och bilar. Efter london fundera hon pa o dra vidare till mexiko och leta upp en gangster liga som kan skydda henne och sen sla ner de "spindeljavlarna" haha. Hon va helt serios och haed rest runt hela varlden for att forsoka stoppa dem, och de komuniserade tydligen med henne genom horoskpet i Metro, bara metro. Hon vackte tillochmed mig nar jag antligen somnat och sa "Ellen, om du vill se en ailen sa kolla pa honom dar! bakom dig!" haha jag: "mmm". Ett tag dar var jag sa trott att jag borjade bli hjarntvattat, va tvungen o fraga om hon trodde jag var en san dar ailien. "neej, du ar helt klart en manniska". Aja hon var iaf fett skon, jakligt intressant att traffa udda manniskor och hoppas jag hittar fler....

Nu kanner jag mig iaf ganska utvilad men hoppas anda pa att somna pa planet till sydney, via singapore..

sa, akta er for alla ailiens dar ute. de ar roda i ansiktet och pratar ofta i telefon. kontakta mig om mer info..

(PS. Jennifer o Carro, de har Ben n Jerry maskiner har, hahaha)


ciaooooo!!!


Kommentarer
Postat av: Klara

haha! fan jag kunde satt pengar på att du skulle träffa någon spännande person (alien whatever) som var pratsugen! fattar inte hur du lyckas! ;) Bra iaf att du fick lite sällis! Hoppas du har det bra på nästa plan nu. Saknar dig redan. Tänkte ringa på väg hem från jobbet innan jag insåg att du inte var kvar i landet längre.. :( puss älskling

2011-02-08 @ 19:39:28
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHAHA dog när jag läste det! Läääskig, skulle blivit rädd, hon var ju uppenbarligen lite sjuk. En aning. Eller kanske inte? hursom. Längtar efter att höra mer. Puss puss!

2011-02-09 @ 10:47:58
Postat av: ellen

hahhah jag vet! helt sjukt inne i det oxa, jag typ trodde pa det dar nan timme :P

puss pa er

2011-02-09 @ 13:33:04
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0