intresseklubben antecknar

Tjo!

Dålig update jag vet men det ska bli bättre när jag åker får jag hoppas, eller ni får hoppas. jag gick upp nu, heelt sent, känns som hela dagen har gått. Igår skulle jaf ha fest haha, sluta med att jag, Lovisa, Jennifer och Linnea satt o käka popcorn o kolla på film. Det var perfekt för ingen va direkt party taggad. Men i fredags då jävlar var det drag, massa härliga människor möttes på DB och hängde. Sen blev det "efterfest" i orminge, men det var mer slitet efterhäng, fast de hade sin charm ändå. Fast när man sitter i forum en lördag morgon kl 9 och käkar rostbiff är det nått som är knas hahah.

jag åker imorgon, imorgon? imorgon. sajk. känner mig ändå rätt lugn, det blir nog soooooft. Hoppas bara på att det är någon slags naturkatastrof på g där nere.

Jag och Lenny satt o kolla massa gamla bilder igår, här e ett noga utvalt x antal bilder:








bali 2010











Kommentarer
Postat av: Kim

Ooh hjälp! Vad har hänt på bilden då ditt ansikte ser skadat ut?? :O :(

2011-02-06 @ 17:59:59
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: ellen

hej Kim! haha cykelolycka påväg till skolfotot ;)

2011-02-06 @ 22:24:45
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0