Sliten brud i Sydney

Heey you!!

klockan ar, vette fan vad klockan ar, men det ar iallafall kvall och jag har kommit fram. Alex hamtade mig pa flygplatsen vilket kander valdigt bra, iaf nagon att mota upp! Kandes dock konstigt att prata svenska med honom efter son nagra lurat mig hela aret att han bara pratar engelska haha. Det jag alskar med varma lander ar kvallarna, sa skonat att bara kunna ha linne pa sig mitt i natten*

Bor iallafall pa ett stalle som heter Wake up, och det verkar vara hur soft som helst. precis som alla sagt sa ar det oppna och trevliga manniskor overallt. Men ikvall blir de inga sociala expriment for jag vill bara ata och sova! Man bor i dorms, typ 6 personer i varje rum, sen finns det party pa udnervaningen sa hela huset skakar. Imorgon ska jag sova lange, sen forsoka mig ut och se stan lite, forsoka att inte o branna mig. Forra vekcan hade tydligen varit rekord-varmt, typ 40 grader?? HOT.

Naa nu maste jag sova! kanske laddar upp lite bilder om nan dag eller tva!

Först, alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs...



*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Weeeehej!! welcome to OZ! :-) Skönt att du lever och att allting har gått bra. Jag slår vad om att om max en vecka så kommer du vara minst lika brun som på bilden om inte brunare!?!? och om något kommenterar att din engelska är bra så vet du svaret... "because we are watching Harry Potter" (jag dör vilket klockrent svar)

Tydligen så har David Healy någon "home warming houseparty" imorn :-) Jag och klara ska nog palla oss dit och burna stället ;-)

LOVE

2011-02-09 @ 21:05:36
Postat av: ellen

Wheey hallo there! harry <3 haha. Ja just nu sa lyser man ju vit, inte ens sol idag heller! fan.

Ahh later kul, burna lite at mig oxa!! puss :)

2011-02-10 @ 01:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0