Sydney > Spot x > Byron

Heej tappra lasare!

Dalig uppdatering jag vet men det ar inte alltid latt att fa tag i internet, men det ar ganska skont oxa att slippa. Vem behover egentligen facebook dagligen?? och alla ni som skikar fina kommentarer och mail, jag forsoker svarta sa gott jag kan, men jag ser dom och tar emot :)

Efter Sydney tog jag bussen 7 timmar norrut till ett litet (LITET!) stalle som heter Spot-X. as soft surf-stalle med sma baracker som man bor i. Vi kom dit pa kvallen och var ganska slitna men dar finns en mysig brasa och mysig, nastan precis vis stranden. och maten dar var saaaa god. Dagen efter klockan 7 pa morgonen var det surf-lektion, vi surfade i flera timmar. det va skit kul!! i borjan blev man lite pissed off men sen nar man kom upp staende pa bradan i nan sekund sa var det vart det, jatte kul iaf, varsta work outen! De flesta som vi akte med stannade bara en natt, men jag nagra till stannade tva natter, eftersom jag har sa mycket tid sa villa jag inte stressa ivag.

Nu ar jag i Byron bay, och jatte soft stalle. en surf stad eller by som ar helt lagom, lagon stort, lagom dyrt, lagom fest. (foresten vet inte hur manga ganger jag velat anvanda det ordet pa engelska, lagom. varfor finns det inte pa engelska??)

min kamera gar inte att ladda :(:( sa jag har inga bilder att bjuda pa, men ni kan ju googla byron om ni vill hehehe...

peace out broder och systrar! tanker pa er myckeeee


Kommentarer
Postat av: P

Fixa kameran o lägg upp bli surfbilder, ass ballt ju =] inte lite avundsjuk.. ;<

Hoppas du hare king LN!

2011-02-18 @ 10:04:05
Postat av: Linnea och Stefan

...and that's the way the cookie crumbles

2011-02-18 @ 23:11:12
Postat av: Pappa



Hej du tappra!

Lugn i brallan med internet du är ledig nu!Känn inga krav på någon daglig publicering. För mig är feja varje dag en lätt hysteriskt sysselsättning.

Googlat din resa spot-x hittade jag inte men du är väl efter kusten via Forster, Taree, Grafton och Byron Bay!

Finna bilder från stället i Googel. Du surfa? Fan va kul! Passar väl dig du är ju i fin form efter all friskis/Svettis.

God mat? Vad äter man på den där ön? Kött och grönt och frukt är min gissning?

Bra att du tar dig tid att stanna om det känns bra på ett ställe.

Lagom! Jag vet varför det inte finns på något annat språk en Svenska! För vi vill vara så lagom jämt och söker lagom för vi är inte så mycket för att sticka ut! Och ofta rädda för det.

Men ett tips som kan funka ”moderate” likt franskans ”modérée » eller varför inte finskan ”kohtalainen” ?

Varför går inte kameran att ladda?

”peace out broder och systrar” Coolt likt ”pissed off” Verkar som engelskan har lossnat.

Hare allra bäst!



Kramar från Pappa!

2011-02-20 @ 09:40:05
Postat av: Pappa

En sak till det är 23 grader kallt här!

2011-02-20 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0