yo

Heej folket!

har forsokt ladda upp bilder nu i 20 min men det verkar inte funka sa bra tyvar, sa ni far forestalla er och mala upp en bild i huvudet. Igar traffade jag Felicia och hennes kompisar som bor pa samma hostel! sa najs. Det var skont att antligen fa prata lite svenska och kunna slappna av. Vi gick ut pa stan och provade Sydneys nattliv, vi gick till natt stalle itne sa langt bort. Det var en bra clubb fast valdigt mycket folk, tydligen nan jattekand DJ som spela. Vi softade ute pa terassen och traffade nagra andra svenskar som vi gick vidare med till lite andra barer. Det var kul, alla ar sa trevliga och oppna har :)

Idag skulle vi ta oss till ett mysigt omrade dar det skulle finnas lite mysiga affarer och fik, men vi var nog lite vilse haha. Men det var mysigt anda, det var en lite lugnare del av staden, kul att se for har inne i city ar det sa bizzy..

Det regnar idag :(:(:( Men som jag hort fran er dar hemma, sa kanske jag inte ska klaga! Jag hoppas ni overlever dar hemma, jag saknar er!

cheersssss mate

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej där, vad härligt det låter! saknar dig som sjutton idag. extra extra med andra ord. Kollade lite thai-hostel för att inte sjunka! Bra att ni hittade varann! vill såklart se mer bilder. SNÖKAOS här jo jag tackar, hihi. Kom inte till jobbet på skolan igår alls. Hade fortsatt GRYMT! love

2011-02-12 @ 15:46:46
URL: http://www.avundsjuk.com!
Postat av: Pappa

Hej min bästa!



Bor mitt emot Lovisa, så det är samma läge här!

Jobbar med Vinterserien i orientering imorgon söndag. Skruvat! En massa energi för mig för en orientering i en halvmeter snö?



Det är ju skidor som gäller.



Men det är också vackert på något sätt med en massa snö och sol.......om lite jobbigt, du vet!



Jag tar över fiket efter dig, fan jobbigt.



Och du "att sakna" kan vara en skön känsla för att du kommer ju tillbaka!



Många kramar från/Pappa.

2011-02-12 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0