Zzzz...ingapore

God morgon!! eller god natt?

Kvamit har. Resan hit fran London tog 12 timmar, det var ett sjuukt stort plan som var "brand new", kandes sadar for en som e smatt flyradd. men det va god mat och alla hade var sin tv, soooft! Har kort ett eget How I met your mother marathon! Men annars va resan faktiskt skitjobbig, huvudvark och ont overallt plus att jag blev nog forkyld. men men sant man far ta :) Nu ere typ 7 timmar till Sydney, sen e ja framme! Alex ska hamta upp mig pa flygplatsen, kanns tryggt!

kram pa er dar hemma, hopas ni sover gott!

ZZZZZZZZzzz.......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Ellen, jag har helt missat att du redan börjat din stora resa. Du får ha det kanon och jag kommer följa din blogg slaviskt! Längtar redan till maj:)

Massa kärlek



JP

2011-02-09 @ 03:06:57
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: JJ

Fan va nice att du har en blogg.



Njut i solen nu! Här suger vintern på som vanligt, kanske till och med är snö kvar när du kommer tillbaka...



/Kram från den temporärt små pessimistiska äldsta bror

2011-02-09 @ 13:01:42
Postat av: ellen!

Heej bror, fan vad nice att du laser min blogg :) ingen sol idag forsta dagen, men det kanns ratt lugnt, har ju lite tid pa mig!



kram pa dig och kampa pa, jag saknar dig redan!

2011-02-10 @ 01:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0