är det lördag? ja det är det

Hej bloggisar.

Idag har gått snabbt, kanske för att jag gick upp så sent och att det är bra tag tills dagen är över. Igår var jag på kattfest hos Martin i upplands väsby med massa skönt folk, de va roligt att träffa alla. Sen när jag satt på bussen hem kommer Lovisa haltandes in YES, sällskap. vi började våran vänskap på älskade 875an och har växt och växt. Mycket är nog tack vare att hon bor 5 meter ifrån mig oxå så de blir mycket te och deeptalk och skratt. Så vi satt och gjorde en thai-lista på spotify för hon ska nämligen möta upp mig i thailandet WIEEEE (hoppas jag..!)..de är mycket chillig musik som vi ska chilla till på en chill resa.

första utkast: thai

Idag har bestått av sömn och träning. O nu langar farsan birtday dinner för hela släkten (6 pers hehe). Efter middagen drar jag in mot stan för att jobba, känns segt men brukar va rätt kul när man väl är där. Så tänk på mig klockan 4 när jag äntligen får sätta mig ner :)

saknar min gris lite..

puss




Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen Ellpan har du skaffat blogg? Jag ska bli en trogen läsare! Gud vad kul med din resa. Du kommer få några toppenmånader! Längtar tills vi ses:)

Puss

2011-01-19 @ 19:19:39
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: LN

Eyy tack Johanna! Ja, då har vi mycket att ta igen :)

2011-01-19 @ 20:59:59
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0