Blog auf einen Sonntag

"..lite väl ohygieniskt för min del.." citat Ove sundberg, hahahha

börjar bli en vana att blogga nu NOT haha. not my cup of tea egentligen men ändå lite kul måste jag erkänna, väntar fortfarande spännt på den frösta kommentaren! belöning på den.

Igår vare jobb som sagt, de va najs. Alltid lika kul att flumma i köket med mina kära kollegor, temat igår var torn och stärkelse. det är tydligen mycket stärkelse i majs (?).. eh vem fan bryr sig. det va iaf kul o dricksen på 26,50 va inte o leka med!




Kommentarer
Postat av: Klara

fan, klart jag ska vara den första!! Fräsig bild förresten! Synd att man inte ser fötterna ;) mjau!

2011-01-16 @ 22:09:20
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Linnea

2011-01-18 @ 20:33:04
Postat av: Anonym

Göteborg den 6 november 2010 kl 23.22..... TRAAAAAM!....kan inte sluta garva liksom

2011-01-18 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0