body talk




Lyssnar på Robyn (som vanligt). Hon är typ sjukligt bra..

ehmm....

ja idag har jag jobbat djurigt många timmar sen var energin slut. Orkade inte ens träna, jobbigt oxå att våran soffa är så jävla skön. Härom natten drömde jag att jag var på väg till Australien och mellanlandade i London, vilket jag kommer göra i verkligheten. Jag och mamma (av ngn anledning) skulle åka in i stan en timme innan nästa flyg skulle gå. Sen när jag skulle åka till flygplatsen för att ta nästa flyg så var det panik, missade först tåget, sen var jag på fel perrong, sprang omkring i underground som en höna, sen gick tåget åt fel håll rakt ut i skogen och konduktören sa att det aldrig kommer att stanna... vakna sedan upp och fick lite lätt ångest inför resan och att åka solo. Ibland blir jag nervös och ibland känns det helt lugnt. Men man träffar ju folk, eller!? Sjukt att det snart bara är 2 veckor kvar. ihhhhh... skulle va sjukt kul att hälsa på min soulmate tomas i London, men vågar fan inte ta tåget..

kul föresten att fler hittat min miffoblogg, ciao!!


Kommentarer
Postat av: Malin!

hihi! Du ar en tokig rolig höna min vän! Det kommer ga fantastikt bra, jag lovar"!

PUSS

2011-01-28 @ 11:21:58
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0